G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Utama sangat ka kulim ?
posted at: Tuesday 17 January 2012 | 12:44 am | 2 Love! | Your Opinion?


ASSALAMUALAIKUM

KULIM UTAMA. Nama macam gempak je kan ? Paling utama la sangat kan. Cakap ada sifat kemasyarakatn la, Hape la. Tapi pada hakikat nya. ZERO kot. Tada pa pun yang ada kat taman ni, Macam bodo je. Umah kami yang sengkek ni pun kene curik kasut. Apa seh ?! Apa yang ada kat taman ni ? Gosip. Mengumpat, Mengata. Erk ! semua beri maksud yang sama. So taman yang konon nya utama ni Tade la utama sangat. Apa yang pasti Taman sumpah macam  &%%$#. Kenapa cakap semua ni ? Ofkoz la bersebab. Today kawan aku accident. Datang a tolong. Orang ramai berkerumun. Penuh kot. Tapi penuh pun hampeh jugak wei. Semua datang tengok je. Siap bawak anak, letak kat bakul. Then siap nak borak kosong lagi. FUCK YOU ! Eeven korang semua penduduk kulim tak berapa utama ni tua and berumur. Tapi semua macam tade akal. Kawan aku sakit, Accident motor kot. Aku taw la sakit dia camna koz aku accident gak dulu. Korang yang dok tepi tu mana taw sakit dia. Boley cakap soh tunggu ambulan la segala. Wei adew kereta nak bawak dia g sepital so korang yang tue tu still nak suruh kami tunggu ambulan ? Bodoh ke hape ? Kalau aku langgar anakm kau yang kau bawak tu kan, Kau nak tunggu ambulan ke ? Silap silap budak tu nak mampus pun kau still tunggu ambulan. Ape ni pak cik ? Saya muda, Tak semesti akal saya yang still muda ni tokley pakai. Ape ? sebab korang tua aku kene hormat ? Sorry aku tak hormat orang tua yang perangai cam hareemm. Macam ni ke masyarakat yang kau kata harmoni tu ? Wei tue sedar la, Awak tu tinggal masa ja. So nikmati la sisa hidup yang tak seberapa. Jangan nak dok mengumpat sangat. Sorry atas bahasa yang kasar ini. I've to end here. NIGHT PEEPS !

2 Comments:

Blogger Mai said...

Eh penduduk kulim utama.. berani datang melaka lah weyh ! hehe sabar. sabar.

17 January 2012 at 00:52  
Blogger Hafiz said...

Penduduk sini macam hape je. kesian membe accident

17 January 2012 at 09:32  

Post a Comment

Back to the Blog?

The Past
Home