G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Orang tua kutuk
posted at: Tuesday 17 January 2012 | 11:15 pm | 0 Love! | Your Opinion?


ASSALAMAUALAIKUM

HELLOW THERE OLD FOLKS, or better i call you old fuck or even better i call you all damn fucking old folk. Ini hanya untuk orang  yang bergelar penduduk taman kulim utama. Bukan berniat nak kurang ajar dengan orang tua. Tapi ! kalau orang tua mula bersifat kebudakan, dan suka memfitnah kami. Apa guna korang tonggak tonggek semayang kalau fitnah kami ? Hei damn old, Baik korang minum arak tepi jalan lagi baik. Tadi korang pergi baca yasin kan ? Then after that korang cakap apa ? Tuduh memacam kat kawan aku ? Good one ! hebat seh. Aku tataw la ape jenis orang la kau wei. Macam pundek je. Entry lepas adew cerita pasal kawan aku accident kan ? CLIK HERE Tengok la sini. After this incident, orang yang sound kami suruh kami mintak maaf. Act bukan kami, tapi kawan yang bawak kawan kami yang accident tu pergi sepital. WHAT THE HELL MAN ! mintak maaf atas apa yang kami tak buat ? Benda betul kot ape yang kami buat. Wei tua, hidup tu da tak lama. So hargai la secukupnya. Apa ? nak pukul kami ? My pleasure yaw. Bertumbuk semua tu zaman sekolah aku dulu. Kau ? askar ea ? oh god ! lagi bagus. Bunuh aku , bungkus letak dalam guni then bagi mak apak aku. Mereka semua ada je kat melaka. Please kill me if you dare ! Lets we face to face. Cakap jejauh buat apa ek ? Aku 19 tahun ni. And korang ?29 ? 32 ? 45 ? HEI YOU DAMN ! I DONT EVEN CARE BOUT YOUR STUPID AGE !  Things can be setel kalau korang datang jumpa kami sendiri. Deal ? A LOSER WILL DIE AS A LOSER. .

sincerely, hafiz


The Past
Home