G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

DAVICHI
posted at: Sunday 22 January 2012 | 4:05 pm | 0 Love! | Your Opinion?




Hello peeps ! Today lets talk about KPOP. Yaa ? why ? I'm a kpop lover wei. So ? kenapa ? Aku hina ? Fuck off ! Bukan satu masalah and bukan satu dosa kalau lelaki meminati KPOP. Kann ?  Lets continue. Kenal DAVICHI ?

Ini lah die orang. Kumpulan ni kan memiliki 2 orang ahli. The best part is, kedua dua nya perempuan. Ohsemm kan ? Tak macam Girl generation yang ada 9 orang perempuan. Tapi girls generation pun ohsem jugak. sesemua la ohsemm senang cerita. 



Sapa ni ? Haa, die ni la lee hae ri.Umur dia 27 Tahun. Lahir pada 14 Feb 1985. Dia nie  salah seorang ahli kumpulan davichi, dan merupakan ketua dalam geroup Davichi. Berat dia 45 kg dan ketinggian dia 166cm ja. Nak dekat sama tinggi aku ja kan ? hehe. Dia mempunyai jenis darah B. Jenis darah pun kena tahu jugak. Kot kot dia sakit, boley derma. 

Oke ni ahli yang kedua geroupp DAVICHI. Nama diberi Kang minkyung. She is the youngest one in that geroup. Yelakan, kalau sorang dah tua yang lagi sorang konpem konpem la muda kann.Umur ? Nak cakap la nie, Dia lahir 3 ogos 1990. So kalau sekarang 2012 umur dia sekarang, ermm 1,2 3... haa, umur dia 22 tahun ni. Nak kira umur pun mengengkek aku n. Camne nak power dalam akaun ? haha. Let it be. Dia nie lebih tinggi dari hae ri. Tapi tinggi 1 cm ja. So nak taw tinggi dia tengok la kat haeri.



Dapat sorang pun jadi la wei. Kalau aku an, aku nak Minkyung. Becoz dia muda. Umur pun baru 22 kot. Tak jauh sangat dari aku. Hehehe. Angan angan ja kan. Jauh sangat angan angan aku ni. Yeah geroup nie kan , sebab aku suka dia. Lagu dia selow + laju = Ohsemm and sometime sebaliknya. laju ke selow. Tu yang buat kumpulan ni style gila kot. Ohsemm wei ! minat gila kumpulan nie. Kumpulan ni nak kata lama boley la tahan lama. Start berkecimpung masa 2008. So sekarang nie 2012 kan ? ermm, 1,2 3 4.... ha dahh 4 tahun la.  Still new jugak la dorang nie. Kira power gak a kann. Nak denga lagu lagu DAVICHI tak ? nampak kat bawah nie playlist lagu ? Alaa sebelah volume tu ada lambang garis garis. Haa kat situ adew sikit la lagu Davichi yang boley di dengar. ENJOY ~ <3 Before that tutup lagu yang kat youtube playlist yang kat blah kanan  atas sekali. Kat MY MELODY. End...

Credit to Mr google sebab bagi maklumat pasal dorang :) Thanks !



The Past
Home