G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Bawah dunia
posted at: Saturday 21 January 2012 | 9:35 pm | 0 Love! | Your Opinion?




UNDERWORLD Satu cerita yang not bad la gempak dia. Yeah aku da tengok. Kawan yang kat KULIM tu jangan jeles tawww. Aku tengok kat GSC weiii ! hehe. Jadi jakun kejap, coz kat Kedah tu susah nak carik GSC. Yang ada BIG CINEMA. Tapi tak berapa nak big la cinema tu. Kebaikan kan wayang tu ialah, TAK PERNAH PENUH. Susah gila nak penuh wayang tu. Cerita baru segempak mana pun, STILL empty. Takde la  empty sangat. Besye-besye jekk *gaya ijat. Today bawak adik aku yang second jenjalan. Yeahh dia tak selalu tengok wayang. So aku bawak la dia tengok cerita ni. Itu pun kene pujuk si Raes yang gedik tu. Oke im done jom neok video mamat sorang nie. Best !


The Past
Home