G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#81 kite kawan :)
posted at: Monday 12 December 2011 | 5:22 pm | 2 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum

Denga tak lagu belog nie ? Some one that i know give it to me. Die nie budak sekolah aku dulu. Capital N. Tibe tibe cakap aku nie dah top, then cakap yang die nie top jugak. This women sangat lah awesome and best. Ala biasala Sape tak kenal aku, ramah kat semua orang. Baru sehari kenal dah macam 10 tahun kenal. Semalam die sedih but today die dah mule senyum. Aku nie badut semua orang. Yang dekat ngan aku pun semua gelak je taw. Bile aku nak sies pun toley. Tadi adew janji something ngan kau so aku tunai kan janji aku. Online la wei :) Nanty kite borak lagi. Best ! enjoy lagu background nie wokey :)

2 Comments:

Blogger Syuhada Nasya said...

hahah so mari kita berkenal kenal..

12 December 2011 at 18:49  
Blogger Hafiz said...

jom ! kawan :)

12 December 2011 at 19:00  

Post a Comment

Back to the Blog?

The Past
Home