G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#74 Taksub sangat kau nie
posted at: Tuesday 6 December 2011 | 3:17 pm | 2 Love! | Your Opinion?



Assalamualaikum

Apew fungsi blog ? Fungsi die untuk luahkan perasann or kite letak info info bout anything ILMIAH or something usefull. tapi ADEW BUDAK KECIK BARU NAK UP gune blog nak lawan sape follower paling ramai. OKe aku boley cool lagi kalau tak libat kan orang or nyusah kan hakuu. Buat aku gase macam nak berak an muke die Bile di ajak nye follow belog die. siap merayu segala. apa barang wei ? Blog bukan tempat nak lawan follower sape paling banyak. MORAL di sini. PLEASE LA JANGAN MENGEMIS.
Thats all. bye. 

2 Comments:

Blogger doompiegurlnut said...

HAHA. Tertarik dengan post ni.

6 December 2011 at 15:51  
Blogger Hafiz said...

Hehe. bende betulkan.. :)

6 December 2011 at 19:25  

Post a Comment

Back to the Blog?

The Past
Home