G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#71 Hampe
posted at: Friday 2 December 2011 | 3:01 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum
Hampe sangat kau ?
lame seh kawan ngan kau, dari dulu marah aku isap rokok then tup tup kau isap okok
BILE AKU NAK BENTI KAU PULAK ISAP !
mang hebat la kau kawan
Hampe kot aku
Yeah even kau kawan je pun ngan aku
BUT 
kau yang paling baik la,
This is suck man
Semalam cam nak tumbuk je muke kau wei
sies !
pernah tengok firework ?
POM POM POM POM 
bunyi die kan
Macam tu la mulut kau bile bercerita
POM POM POM 
what eva la kawan
pernah denga quotes nie tak
"PERSON WHO NEVER MAKE A MISTAKE WILL NEVER LEARN SOMETHING NEW"
yeah aku suke quotes nie
maybe kau nak cube bende baru kot
Tapi bende baru yang kau cube buat nie salah.
Hopefully you understand
and last word from me for my bestie FARHANAH
Aku memang pengecut
Tak berani nak even tegor orang
Even it's simple like ABC
but it's hard for me to do
A big sorry from me yaah
FRIEND ?
hopefully the answer is yes
we cool 
right ?
hmm
Happy reading 
-END-

The Past
Home