G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#70 taktawukkk
posted at: Wednesday 30 November 2011 | 11:23 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum
Today mood: pffttttt !!
Dengan si gemok tu wat hal la itu la ini la
tension beb
setelah di pikir kan kembali #wah ayat dewan pustaka
Aku angkat kaki lepak luar 
Amik udare segar #kononnye
Really really hurt.
Betol la ek, member aku pernah cakap kat aku dulu
"KAU TOKLEY HIDUP TANPE PEREMPUAN EA ? "
Kadang kadang aku terpikir la
Betul gak ape die cakap
Then tadi aku teringat boyot cakap kat aku, 
"KAU BOLEY TAK SETIA KAT SORANG ? "
Bile dipikir kan kembali betul gak ape die cakap
Kadang kadang kan aku sendiri pun tak kenal sapa diri aku sebenar
Sape aku nie wei ?
Setupid la aku kalau tanye soklan tu kat orang lain
Sebab jawapan adew kat aku
Runsing serunsing runsing nye bile dipikirkan kembali


Okay now lagu belog aku KPOP
So what ?
To all hater, u can say what you want because me is me
Mak aku pun tak mara aku denga lagu nie
KAU SAPE ?
korang korang, nak share something
Dulu aku dew kawan
Die baik sangat ngan aku
Dulu masa sekolah selalu gak lepak
Balik late ape sume
Tapii an skunk die dah g jauh
Nak jumpe pun mang susah lah
Tapi an aku dah malu ngan die wei sekarang
Maybe sebab aku dew wat BANYAK  gilew salah aku kat die
So malu bile nak tegoq die mase die online
If there is 3 wish i hope that i can be her friend again
Real friend not just a friend
Hopefully one day we can hang :) even once
Then i can say sorry to her
enjoy the song and happy reading ya :)
-END-


The Past
Home