G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#69 Tinggal
posted at: Tuesday 29 November 2011 | 11:11 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum
Oke tuka lagu blog lagi
Teng to LIYA terdenga lagu nie then rase best je
Cute song right ?
Greatness as you
SmallesT as me~ lalala
Heheh
Okay today arie yang membosan kan
My gemok tinggal an aku, mane tah die. Tak dapat any text or call from her
Skype bese nyew kol 12 but she don't left any sign to me that she wanna call
So first person yang tinggalkan aku today is HALIZA
Next
Boyot datang umah bawak helmet segale, Tapi satu je aku neok die bawak
#hampe
Takpe cool lagi then borak borak pasal macam macam, then die blah 
Second person yang tinggal an aku BOYOT
Then si buncit bese text nan aku emm, tapi tak salu gak BUT aku nak salah kan die jugak
So third person yang tinggal aku is FANA
Seb bek raes emi sume jauh kalau tak korang pun aku nak salah kann.
Hmm yela korang tinggal an aku sorang at sini TERkapai kapai sorang sorang wei.
Tape aku boley hidup tanpa korang 
#Act i miss to hang with you guy
#to fana today kite hupdate belogg, awk adew ? haha still loser :)
Happy reading
-end-


The Past
Home