G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#67 Hang out
posted at: Sunday 27 November 2011 | 9:21 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum
Yeah yesterday baru je hupdate kann,
today aupdate lagi. nanty si FANA tu cakap belogg aku nie dah behabuk la hape la
Die bukan boley neok aku sala sikit
TWILIGHT  
Not bad la citew nie aku neok tadi
Tak buhsan dan tak mengecewakan
At first aku ngat bella tu mati
Ngah neok citew uh then aku siap text my gendut *look at pic at the right
Nanye kan pasal ending citew tuu
Tak suke suspen..
At the end bella become one of  them #vampire


wHAT THE ?

 ERKKK

Nie la pemandangan kedai makan
Dah macam kedai hape je kann
Ngan bersepah nyew ape segale
BUT
jangan pandang sebelah mate wei
nasi pataya die corak gempak kot
4.50 arge di beri
pfffftttttt
mahai giloo
Tataw nak nilai sedap ke tak coz mase lapa nie kan
Biawak pun di katanya sedap..
RAES, IEKI, and our driver today is Helmi
Tengs u guys !
LoveYou
happy reading
-END-

The Past
Home