G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#65 Farewell :(
posted at: Monday 7 November 2011 | 12:30 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualailkum :)
Nak ucap selamat Hari gaye kat sume orang !
Pejam celik cuiti aku dah habis. .. .. . .. 
sobs sobs sobs
Melaka kata pergi Kulim kata mari
Oh god ! i don't to go there.
If only i have a few more day to stay . . 
Denga lagu background je pun da rase nak tidow
Sedih nye nak tinggal kan family
Kalau kawan tu tade sedih sangat nak tinggal an die owg.
Balik sini pun kene harokk je.
Syik kene bahan je
Pape pun seronok jumpe korang wei


Sekarang nie final dah dekat
aku final 22.11
Oh god markah PB aku tade la tinggi sangatt
So.. .. 
Soo, kene struggle la wahai HAFIZ
This is my last post
Lepas nie nak off dari blogg nak Fb nak off semua nye *BOLEYKEW?
oh god ! study study study
aku adew impian dan harapan yang perlu ditunaikan
HWAITING !
wish me luck ya guys..
SEE YOU ALL AGAIN YAH !
-END-

The Past
Home