G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#64 end of chapter
posted at: Monday 31 October 2011 | 4:59 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum semua
Korang sehat tak ?
Aku sehatt sangattt, hepi pun sangat, kenyang pun sangat nie
cuaca sini pun hujan sangatt
senang cerita la kan semua yang kat sini memang sangat :)
Today. . .
kenapa ngan today ?
Todayyy.... ... ..
Aku pergi kelas lambat. *inipunnakkecoh
Biar lew aku nak watpe pun ngan belog aku nie
This belogg is hundred persen aku punye
So kalau aku nak tulis pasal taik kat belog aku pun boley
Aku nak tulis pasal bapak kau yang tah pape tu pun boley
so jangan la kau nak kutuk sangat belog aku nie oke ?
Oke tak ?
Kalau tak oke kau boley blahhh la dari sini
Aku pun tak jemput pun kau datang belog aku nie
Tolong respek orang lain kalau nak diri di respek
You and kau and awak and sape je yang tak suke harap blah dari sini
Senang je, siriesly sangat senang
tekan butang X kat atas tu then kau akan pergi ke alam yang lain.
Alam yang membuat kan kau rase hepi *imaginasiterlampau
Okay now aku nak cerita pasal bilik aku yang sangat berhantu :)
Tapi bukan hari nie, LATER LA
kalau nak denga cerita pasal bilik aku yang berhantukan
Tunggu post akan datang bertajuk V5-216 *numberbilik
Lagu belog aku nie ko men meleret lagi kan
Gase macam nak emm.
Nak. . .
zzzzzzzzz
Kan ? kan ?
Lagu nie best sangat kot bagi aku. So nak tanak korang kene denga jugak la lagu nie
MELAINKAN
haa, melainkan korang adew lagu yang best tok aku denga
Sebenarnye kan dah lari tajuk ngan ape yang aku nak tulis
END OF CHAPTER
oke statistic aku dah end of chapter
marketing aku pun same
Itu je yang berkaitan ngan tajuk kan
Yang lain ?
ape yang aku melalut dari awal tadi wei ?
Tade isi punn
so nak blahh la
Papaii
END


The Past
Home