G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#63 Hurmmmmmm :)
posted at: Sunday 30 October 2011 | 9:59 pm | 0 Love! | Your Opinion?



Assalamualaikum sahabat kawan dan friend :)

Howdy partner !

Again update belogg

Siang cerita pasal kebosanan HIDUP di dunia yang penuh dengan

buku buku dan juga buku

Tu lah tugas seorang pelajar

Tape aku haruskan kuat kan semangat dan terus kan usaha

Y E A H !!

But wait, aku bukan nak citew pasal buku dan books nie semua

Student la, pelajar la

mengarut je aku nie kan. The best part yang paling mengarut nak taw
tak ape ?
haaa, meh cek nak habaq mai kat hampa semua.

Bile kite tanye soklan Apple bahasa melayu tu pisang ea?
errkkk ??

Apeee nie apisss, :)

sebab itu la penting nye ENGLISH EDUCATION :D
Now lets straight to the point

Today entah jin mane yang rasuk aku, rajin gilew nak menaip lebih dari biasa

Yelaahh, aku rindu kat belog aku yang dah nyawe ikan nie :)

Rase aku JIN-TAN dah gasuk an aku nie jadi rajin

Today aku BW (blogwalking) , update belog, bace belog orang

SUDDENLY. . .

haaa, nie yang best nyew.

Aku bukak belog MY BUNCIT rupenyew die dew wish aku at belog dia daaaa. .

Heee ~ suke nyew aku tak terkata beb

Terharu pon adew

Thanks a lot buncit a.k.a Fana

Lame jugak kite dah kenalkan

tak sangke la pulak boley kekal lame

Hopefuly kite camnie sampai bile bile oke :)


You are the best la

sangat sangat the best. Thanks always adew bile diperlukan ya

wink !


Btw sok aku final agama

doakan aku ye

Now is time for me to study yaw

-END-

The Past
Home