G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

BERJAYA !!
posted at: Friday 5 August 2011 | 6:31 pm | 0 Love! | Your Opinion?



Heloo everiibodiii, today aku sangat lah hepi :face39: ha nampak tak muke sebelah nie. Aku baru belajau gune emoticon nie. Tengs kepada budak bernama Syahira pegi kat SINI

:face9: tenga to her la aku dapat gune semua nie. suke gilew aku dapat gune benda nie
:face2: sebab at first aku dah hampir give up dah wei.:face59: But budak kecik nie ajau aku sampai paham. Malu jugak belajau at budak kecik. Tapi adew pepatah cakap malu bertanye sesat jalan. Aku tanak sesat :x::x: so kuat an semangat aku buat jugak. AKHIRNYA :n: BERJAYA:e: rase cam mimpi.
-END-

The Past
Home