G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#57 Entah lewww
posted at: Sunday 28 August 2011 | 12:06 am | 0 Love! | Your Opinion?



Akhirnya ! aku sampai jugak Melaka tanah air ku :) Gumbira rase nya bile balik melaka. Mak cakap aku nie kempunan nak makan macam macam. That why time buke tadi aku macam mangsa palestin yang kehausan kasih sayang. Btw aku balik ke melaka bersama dengan Azmerr, membe poli. Best lepak ngan itu budak, tak rase penat pon. Tidow jeww, bile bangun kami mule la wat bising. Dalam bus tu kami je bising. Baru le "GEMPAK". Nak dibanding kan ngan brader depan sit aku nie MENETEK jew di bulan pose *menetek = dating. Meluat aku tengok braderr tu. First time aku berhenti kat SLIM RIVER pernah dengar tak ? sungai kurus. Kat sungai kurus tu macam kedai makan. Tapi ramai cine and paria. Aku mase bangun tidow ngat driver bawak aku kat tempat persatuan bus sedunia. Becoz, tempat tu keliling hutan, then penuh dengan bus. Perasaan takut, gementar dan juga rase SERAMM pun adew. Tapi sebenar nyew paria tu bawak aku g makan jee. Baru nak wasiat. Balikk jee terus bongkanggg.Then pegi beli baju raye ngan RAES and DANIEL menSPENT kan mase ngan diorang. Gempak kot ! Hepi gilew dapat hang ngan dieorang ^____________^. Coming soon, aku nak tulis pasal BADIKA. .
-END-

The Past
Home