G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#51 DAMN
posted at: Monday 8 August 2011 | 9:36 pm | 0 Love! | Your Opinion?




:face21: Today is the most damn things happen to me. AKU LATE PEGI KELAS :x::face41: Setengah jam lewat kot. Boley pulak tetido kat bilik. Roomate kejut bagai nak rak la. BUT aku nie
S E T U P I D :q: :face61: 12 miskol from member pon aku tak bangun. Thats why la today aku mooody jewk. STG laa, aku tak sengaje. *alasan. Pembunuh pon cakap dye tak sengaja bunuh orang. SO, alasan tuwh tokley pakai la hafiz. But TYG aku ade kawan yang mampu mengHAPPY kan aku.:face64: Bersyukur dapat kawan cam dye. Aku sayang kau lebih la FANA :r::r::n:
BTW. aku dah terkene penyakit yang aku paling benci :face73:. Kalau dulu aku suke arok orang bile die orang kene penyakit nie. Last last aku sendiri kene :19:. Penyakit H O M E S I C K . Aku nak balik umah la wei :face59:


:21::22::21::22::21::22:
END

Friendship is single soul dwelling in one body


The Past
Home