G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#49 Study !
posted at: Monday 1 August 2011 | 1:20 pm | 0 Love! | Your Opinion?



Kewajipan aku sekarang nie STUDY. Susah mane pon aku tetap tokley give up. Tokley sia siakan pengorbanan MAK AYAH. Sejak hidup jauh nie banyak benda yang aku belajar. Dalam banyak banyak benda, Duit benda yang paling susah nak kawal. Kejap kene beli buku nie buku tu. Duit makan lagi. Macam air je duit abis. SUSAH ! Stress tahap gaban wei. Tapi bile tibe bulan ramadahan aku rase dut jarang pakai kot. So aku tak susah kan mak ayah sangat.
Tak banyak sangat nak tulis. BYE~
-END-


The Past
Home