G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#48 Puase
posted at: Monday 1 August 2011 | 2:09 am | 0 Love! | Your Opinion?



SEPI, SENTAP, SEDIH !! tu lah makne pic nie. Kenapa sepi ? Tahun nie aku kene Puasa tanpa ahli keluarga yang tersayang. Kenapa sentap ? Dapat cuti raye kejap je. seminggu. Cukup kew nak melepas rindu aku nie. Masuk today dah 5 minggu aku tinggal kan rumah. Lebih kurang cam tu la. Syahdu rase nyew bile di beri peluang walaupun sekali aku nak pelok ahli keluarge aku. Tapi peluang tu susah nak dapat. Aku sangat rindu kat TILAM, BANTAL, SELIMUT aku yang adew kat rumah tuwh. Da lame tak bau bantal aku tu. Other than that aku sangat rindu nak gado ngan ahli kuage aku. Iki adik aku tu, lame aku tak debat ngan dia. Wei korang syik cakap kat aku jangan nangis kat sini. Serius tak nangis. Aku dah besau kan. Tade nyew nak nangis la IKI !  Soalan yang terakhir, kenapa aku sedih ? Sebab aku  tapat bersama mak ayah aku pegi terawih tahun nie. Kalau dulu masa kat melaka asyik nak pegi ngan membe jewk. Sekarang nie dah dok jauh mule la nak pegi ngan mak ayah. AMIK KAU APIZ ! dulu kau bodoh, time dekat ngan die orang kau main jual mahal lagi nak pegi terawih ngan membe kau. Skearang kau tengok ape jadi. PADAN MUKE ! sekarang baru lah aku sedar kebodohan aku wei. Dulu aku dok arok orang yang always HOMESICK. Tapi sekarang aku sendiri yang homesick. Raase kan keperitan yang orang lain dah alami. Sekarang baru aku taw erti PENYESALAN. Kuat kan semangat dan teruskan kehidupan. Aku pergi jauh jauh bukan nak main main, BUT for study only. Sory entry kali nie mengarut. Jiwa kacau wei. SEDIH !
-END-

BE GENTLE TOO ALL AND STERN YOURSELF



The Past
Home