G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

# WAEYO !
posted at: Friday 22 July 2011 | 12:46 pm | 0 Love! | Your Opinion?




Kenapa lah kehidupan tak semudah yang disangka ? adew kawan pon macam haremm.. korang manusia memang tokley tengok kaum sendiri senang ke ? Masla korang, aku pon tak paham dengan care korang. wei aku tanak jadi macam kera. tade kawan. takan lah aku nak dok bawah tempurung jewk. PUCKER lah korang kalau nak aku ikot korang. aku ngan care aku. tade sape boley ubah. tak suke ? BOLEH BLAHH ! aku tak pakse pon korang ikut aku. To my FAMILY i really mis u all. ALONG NAK BALIK LA !! To FANA aku ryndu nak gado ngan kau ^o^.

The Past
Home