G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#46 RYNDU
posted at: Saturday 23 July 2011 | 2:26 am | 0 Love! | Your Opinion?



AKU nak BALIK melaka la !! ryndu gilew kat orang sane. orang kampung aku cakap aku nie dah kira HOMESICK tapi bahasa budiman nya rindu rumah. aku da lame tak pelok bantal aku. barang aku kat rumah uh da kene sita ngan adik aku a cam nie.. huhuhu.. Ryndu kat Lisa surihani i mean FANA. Then aku rindu gilew kot nak lepak ngan membe kat sana.Tape aku simpan rindu aku nie banyak banyak nanti aku lepas an at korang, Paling rindu at family NAK BALIKKKKKKK
                                     
                                         -end-

             

The Past
Home