G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#42 Kehidupan baru
posted at: Sunday 3 July 2011 | 12:33 am | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum

Kulim kedah
Rummah baru aku sekarang
Bukan bermaksud aku pindah sini la
Tapi aku dok sini belajaq kat sini
Besaq gile na tempat baru aku ni
Mampui aku nanty


Nie ha kereta rosak kan ?
Today banyak cabaran nak hantar aku nye pasal
Heii, membe aku dapat tengok aku tadi
Aish aku tapat neok dye
7jam dalam kete ape aku wat ?
Errr on9 texting tidow 
Ape lagi boley buat dalam kete
Aishh esok dah start orentasi la
Bz nak mampoih laa
da tapat nak update belogg salu


*************


To all my friend tengs bcoz u all always support me
Raes jangan risau aku datang sini memang nak belaja
Boyot hang dok menganjing ceyk always pasaii pa ?  ceyk ta enjoy na kat sinnii..
Sara hang dok rindu ceykk pasai pa ? ceyk tauu hang jaga telok mas baik sikitt naa
Lysa jangan dok sedih sedih naa, yang pergi biaq kan pergii.. dye ONE WAY so tokley patah balik
Fana ceyk da janji something ngan hang So i'll find way to fullfil
To melaka people who hate me yeahh aku da blahh da. Suke tak ? *puckkerr
Belum pape aku dah ramaii kawan kat sinni
Hei TENANG hang mang steady
Kedah lain sikit ahad dye tak cuti tapi jumaat cuti
So esok orentasi kol2 but kene adew kat sane kol 8
So goodnight la !
Lets gone be by gone
Hashashashas*gelak sape nie ?
Tibe tibe nak sebut ayat tuwh
Lagu kali nie aku nak kasik korang denga is
Listen to your heart By The maine
-END-



The Past
Home