G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Must ingat !
posted at: Wednesday 1 June 2011 | 10:23 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum and annyeong !
Today berbahase korea ya kite. 
Aku sudah mule nampak apew yang selame ini aku tak nampak.
Selame nie aku yang salah yaww.
Aku amik keputusan untuk cakap apew yang aku rase jewk .
Dengan harapan tok.  . . .
Arghh never mind (:
LETS GONE BE BY GONE.
Yeah kadang kadang betul apew yang dye cakap.
Kesalahan aku besak gilew kot
Aku sayang dye tapi apew boley buat kan
Even Gunung Everest yang tinggi tu nak cair pon.
Kasih sayang dye pada lelaki itu still ta cair.
Aku always doakan korang bahagie yaww(:
Kahwin nanti ajak taw 
So aku dah luah kan apew yang patut then aku tak akan rase menyesal lagi kottt.
Life must go on
Gelak kw, lawak kw, memory wif kw
Aku simpan kat dalam otak aku nie.
So tujuan aku tulis entry nie kan
sebab nak mengingati something yang aku tak jangke aku akan buat
OMG ! aku buang ego aku sehh
Aku buat apew nie todayyyy
Errr.. idiottt tenanggggg
TODAY AKU BUAT BENDE PALING BODOH YAWWW 
ego aku letak tepi seh..
Ye a tanak menyesal seumur hidup seh.
At least da maaf kan aku da ckup bek kan (:
 So y suddenly jadi camni ?
Bcoz aku da mule menyesal
Err kata kata aku tokley pakai doee,
Hahaha.
But aku rase aku da matang kot.
Da mule paham ngan sume nie.
Love bukan game 
Aku akan ngat bnde uh (: 
Perempuan bukan baju.
Heart is not a toy


XYZ ! byee

The Past
Home