G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

CELOTEH #30
posted at: Wednesday 22 June 2011 | 2:17 am | 1 Love! | Your Opinion?



Assalmualaikum

Malam yang tenang tok tulis belogg
Denga lagu hujan kelmarin leww
Best , laayannn jewkk meh
Today aku berblogger lebih dari biase weii
Haha
Active suda !
Baru bape bulan kot aku berblogging
So aku nie still newbieee
Ramai wei yang lagi power mower dalam dunie nie
Maluu pulakk aku nak show off blog aku
But kawan aku cakap 
“aku pun macam kw dulu malu malu cam kambing”
Shit la kw !
Haaa aku dah show off dah wei
Puckkk kerr la kw
Hahaha
Aku tak mencarut ea hahaha
Hei , aku bersyukur la adew belog tengs to miss Tedy
Nie link belog dye KLIK SINI
Tanpe dye sape lah saye ini
Haha
English ea ?
Dah  tak tulis English lagi
Tadi jewk aku tulis
Itu pown 2 post jewk
Dak fana leww nie
Haha
Name kw jugak aku sebut wei
Yela nie tengah text kw lew nie
Satu satu nyew orang yang tahan ngan kerenah aku yang pelik nie kau jewk la J
Always teman aku bile aku sedih
Always adew bile aku sunyi
Always adew tok buat aku gelak
Kawan terbaik wei kw
Seb baik la kaw jauh
Aku nak cubit kau niee
Utang aku wei
Lupee ?
Jangannn
Kau lupe tapi aku always ingat
Yeahh muke kau same ngan someone yang aku kenal dulu
Hehe
Tapi bukan tuwh act sebab aku kawan kw wei
Jujur dan ikhlas lah
Aku kawan ngan kw memang sebab aku nak kawan ngan kw
Haha
*alasan apeww niee
DIC ?
Secare keseluruhan today aku nak tulis pasal kau wei
Aku tau kau tokley tulis pasal aku but lantak leww
Haha
Kau always teman aku
Sampai tetido kw ha text aku
Cian kau
Ngantuk ea
Sweet sour dream taw
*trademark
Jangan tiru taw
Haha
Kw kene tidow awal sebab kw nak kejut aku sok pagi
Mang keje kw kan
So buat laa wei
Hei taw tak sekarang kau da jadi orang penting tok aku ?
aku sedih jewk kau lew orang pertame aku gitauu
aku sakit jewk kau lew orang yang ke seratus due puluh enam yang aku gitau
*jauh nyew
Haha
Tade a kalau aku sakit aku gitau bile aku dah sehat
Bcoz tanak kau risau
Tapi kan kau risau kan aku tak ? haha
Tande soal besau wei kat otak aku
Asal kan kau nak risau kan aku
 Banyak lagi orang yang kau nak risau kan
Kau tempat aku share cerite aku
Bile aku cakap aku nak carik miss right tok aku bagi menggantikan tempat kau
Kecik atyy kw an
Haa
Apew makne nyew tuwh ?
Tetttttttt
Macam yang aku cakap setiap orang yang aku kenal
Ade lagu mereka tersendiri tok aku ingat dye orang
Laguu kau is I do colbie dan jugak lagu Taxi band nie hujan kelmarin
Bile aku denga lagu nie aku ingat lah kau
Kau dah janji taw tak tinggal kan aku
So jangan mungkir tau
Kau selowwly wat aku lupe at someone
Even patut nyew aku lupe kan dye lameee dulu
Tapi stupid la aku an baru sekarang nak lupe kan orang uh
Huuu  L
Tengs sangat oke
Aku banyak hutang kat kau
Bukan hutang duet *awal awal aku dah cakap
Hahah
Hutang lain
Later aku bayar
Eh ?
Kau nie. Hutang ape ?
Hutang kau epi kan aku
Hutang kw isi kesunyian aku
Hutang dengar masala aku
Hutang teman aku b4 aku tidow
Banyak lagi kott
Aku bayar balik naty taw
Jangan risau
J wink wink
Okay start today  aku tinggal an quote tok korang ea. J
Quote of the day è  A loving heart is the beginning of all knowledge
So we need to be loving wif each other
-END-

1 Comments:

Blogger farhanahmansor said...

yeah yeah! dat's my name :)
weyh, thanks. hehe :D
aku takan lupe ape yg aku dah janji laa K****** ;p !
jgn marah okay. hidup kene chill :D
thanks too for the songs. love it ;)
kite byk pesamaan, HAHA :D *kau lah suke TIRU aku ;p ;p ;p FAKTA okay ! heeeeee.

24 June 2011 at 07:34  

Post a Comment

Back to the Blog?

The Past
Home