G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

CELOTEH #27
posted at: Monday 20 June 2011 | 10:58 am | 0 Love! | Your Opinion?



Assalamualaikum
Today 19 june merupakan banyak benda yang terjadi la kat aku
Firstly KENDURI KESYUKURAN
Yeahh !! the best damn thing i  ever had la
Aku nyew majlis So aku tersangat lah epi kan
Tapi aku tak layak terima ini semua
Siesly aku nie anak tak bergune
But my mum and dad always support me
Thank you god ! give them to me
Alhamdulillah !
Kenduri start dari pukul 1 until em donno la
Unlimited time
Bcoz malam membe adik aku pulak datang
Si gemuk uh ta abis abis aww aku nyew function dye tumpang
Tape kasikannn
Nanti dye sedhi kang
Budak uh bukan betull aww
Nanti majukk
Haaaa disamping kenduri keyukuran kami sekeluarge meraikan bezday adik aku yang last
18 june bezday dye
So sekali harung lew kan
Senanggg. . .

nie lew bezday boy nyeww
^______^

After kenduri aku terus kua pegi shopping
Yeah shopping bende yang paling aku suke laaaa
Beli baju kat Hi style
Taw ?
Apaaa pun tak boleyy
Malas la nak cakap katne
Pandai pandai la korang nak idup
Purple yawwww baju yang aku pilihh
Purple is my fav !!
Tengok lah belogggg aku wane apeee
Siesly cutee
Jangan jelessss
Oke dari kegembiraan kita beralih ke arah kesedihan
Aku adew kawan
Name dye fana
Ha sebut la name lantak lew
Mara ?
DIC ? *do i care
Dye sedih  today
Aku kan adew wei
Kw rilek boleyy  ?
“Kw nangis kw utang aku cubit taw”
Hahaha
Bukan bermakne aku kejam taw
Aku sajew nak kw gelak
Ta suke wei denga kw nangiss
Lebih rela denga kw ketawe dari nangis’semalam kw nangis today nak nangis lagi ?
Hei membazir doe air mata kw
Ur tear is expensive yaw tok di bazir kan tok bende camni
Yeahhh aku taw aku nie just pandai cakap
But kw kene ingat idup nie banyak lagi dugaan
Takan semua benda kw nangiss
So kw pk la baikk okee
Keep smilling and always chill taww taww
*poyonyeee
Haha nie pon ayat kw weii
Pena denga quote nie tak
“a smile is a powerful weapon, you can even vreak an ice”
Haaa paham maksud dye tak ?
Tak ?
So whattt ?
Haha


^_______________^ lebar kan aku senyum ? aku taw kw pon boley watt


Cam yeye kan dye sepak bola ?
haha
Setelah berkurun lame nyew tak main futsal
Today aku men futsal beb
Yeahhh
Permulaan yang seronok *yeke ?
Haha
Yelaaa asyiikl kalahh jewk
But fun main
Tapi pengakhir yang sedih
Kawan yang K A M I
Layan dengan baik nak gaduh ngan kiteowg
Heiii, kite kawan lame kot
Satu sekolah lagi
Agak agak laa
Jangan pasal bnde kecik nak gaduhh
I D I O T !!
Orang tade pelajaran memang lah
Gaduh tuwh satu kepuasan
Yeahhh
Baguss leww
Amal kann tawww
“kau kalau nak pukul aku biarlah sampai aku mati”
Nie siesllaaa aku cakapp
Bak kate membe aku laa
Tapii betul ape yang dye cakap
Kalau pukul tak mati kw tggu jewkk kite owg buat comeback !
Kami memang degil tapi hati baikk maa
Lagu megan nicolee
Today aku sangattt lah shock sikit
Adew jugakk yang kenal M E G A N  N I C O L E
Aku ingatt aku sorangg jewkk
Haha
*stupid me
Da tentu arah leww ramaii kenall dye
Takan lew aku sowangg kan
Tapi memang la
Dye siesly lawaaa gilewww
Aku minat gilerww a kta dye
Niee da bukan dasyatt taw nie dasyokkk
Haha
So todayy aku belanjee korang lagu megan nicole oke
Enjoyyy !


Love the way you lie


Price tag


Who say


Lazy song


Yang lain lain korang carik sendiri taww
nie sikit jewk aku bagi
Sekarang nie banyakk gileww kot orang cam dye
dulu sam tsui skunk megan nicole
esok aku pulak
*lorat
haha
sorry kalau korang ta paham apew yang aku tulis
tulisan dye ebatttt
haha
-End-

The Past
Home