G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

CELOTEH #26
posted at: Friday 17 June 2011 | 2:45 pm | 0 Love! | Your Opinion?




Assalamualaikum

Today again aku istiharkan hari marah sedunie
Tanak lah aku cakap kene marah sebab ape kan
BUT aku siesly macam nak lari umah
Swear to god kalau aku dew moto sendiri aku dah berambos dah
But itu semua aku tade
Nak buat camne kan
Aku dok dalam bilik denga lagu
Bagi aku lagu tuwh sangat penting dalam hidup aku
Lagu yang memberi aku kenangan dan ingatan bout something
That why la kenape aku suke minx lagu !
So nak dijadikam cerita
Tanpa lagu aku tokley hidup kot
Semalam aku dengar lagu chasing car by snow patrol
Lepas nie kalau aku terdengar lagu tuwh
Aku ingat lah yang aku kene marah dengan begitu teruk sekalii
Aku adew kawan yang sangat mengambil berat pasal aku
Mase aku gase nak lari umah tuwh
Aku sangat tertekan maybe
Orang marah mane boleh berfikir ngan waras
So dengan nasuhat yang aku terima aku rase adew betul jugak apew yang kawan aku cakap.
No need to mention name dye orang la kan
Nanti bontot kembang kang dah susa
Cakap pasal kawan aku nak cerita pasal kawan yang aku paling suke bebuall
Name dye #$@#$%^
Always adew jugak tok aku
Thank you god ! u give them to me
Tanpe kawan maybe aku dah hanyut jauh kot
Alhamdulilah
*ejaan kalau salah sorry
HAHA !
8-3
Apew maksud number nie ?
Haaaa
Tuwh jumlah yang aku kalah
Agak aku boley tajd kan markah tuw 8-8 ?
Errr
Almost imposible
Aku lawan ngan some one nie
Dye ayikkk nak menangggg jewkk
Aishh tamak halo-obe
Hahaha
But Fun bile aku kenal dye
KAWAN TERBAIK !!
Semalam da lah aku ngah sedih sedih
Then aku cakap lah kat dye
Bergayut jum
Ha then mule laa bebual
Aku pun tataw kenape aku suke borak ngan dye
Maybe sebab bile aku borak ngan dye adew jewk bnde yang aku nak borak kan
So that why laa
Dye suke ketawe bile borak ngan aku
But bile aku sowh buat aku ketawe dye tanak
Grrr
Cubit mau ?
Hahah
And ofkoz la orang yang aku cakap nie girl
Hey boyot dye kawan aku okee
Bukan mangse game aku ea
Dye lagi pakar game orang
Siap nak Bersaree tawww
Haaa
Jangan main main dengan dye
Pada hari yang aku kene marah teruk
Dye buat aku lupe yang aku act kene marah teruk today
Nak harap kan nenek
Hampehh !
Kedit tadee
Hahaha
Jangan marah taw nek
Heii mau story something nie
Semalam baru lah aku percaye dengan perkataan ini “kalau benci lama lama suka”
Kawan aku yang aku dok cerita dari yadi an
Tyme kecik dye takut katak
Dengar bunyi katak pon boley nangis
But bile besau siap pegi tangkap a
Steady tak steady ? haha
Aku hepi adew kawan cam korang
Fana and boyot and humam
The best !
Tengs sudi jadi kawan aku
Setiap korang adew lagu yang akan membuat kan aku ingat korang sampai mati !
-END-

The Past
Home