G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

CELOTEH #25
posted at: Thursday 16 June 2011 | 3:50 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Tak kemane kalau kite berdendam nagn orang kan
Aku adew dendam yang sangat dalam kat perempuan
Then aku nak balas kat dye owg
But it will never end 
Shit !
Seorang kawan menyedar kan aku bout all this nonsense thing yang aku buat selama nie
Fucker damn shit
Aishh apee niee
Mencarutt jewk keje
Semalam
Mang gile gile la aku sedar
Membe aku tuwh nasihat kan aku
Name no need to mention la kan
Nanti kembang bontot dye
Err
Starting today
16.6.2011
Born a new hafiz
Bukak buku yang baru
Amik yang jernih buang yang keroh
*macam tebalik jewkk ayat nie
Hahah
watevaaa


Nampak buku buku nie ?
Tebal kan ?
Tak lame lagi da nak sambung belajakkk da niee
Serammm niihh
Aku macam ta sedia nak study balikk
Cuty panjang sangattt
Nasib baik aku ingat lagi camne nak pegang pen
Buku pon aku geti bace lagi
So ta banyakk sangat yang aku lupe
Hahaha
Cakap pasal belajar kan
Membe aku baru start keje taw
Then aku la yang kene aja dye all stuff bout hotel nie
So aku aja aja dye ta paham
perghh
Kalau letak kan lembu sekor sebelah dye
Aku aja dye ngan lembu tuwh
Lembu da pandai membace da
Dye gagap lagi
Eh siall lah
*Abang long Dilll
Hahaha








Cupcake
Bnde yang paling aku suke makan
Yeahh
Aku da lame nak cupcake
Sape boley buat kan tok aku ?
Hahaha
*Loratt jewkk 
Starting today i've open a new book
New life
-END-

The Past
Home