G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

CELOTEH #24
posted at: Tuesday 14 June 2011 | 11:47 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum 
yeahh todayy aku kene perli
SHIT !
Aku nak tunaikan la niee
kw nie boyott
Apee pon tokleyy
Aku janji something ngan boyot
But bnde tuwh aku tapatt tunai kan
Bukan tadapat ea
But not yet
Ape janji tuwh ek ?
Yeahh last entry nie aku bagi taw kat hang sume (:



Twinkle twinkle little star
lagu nie lagu tidow aku tyme kecikk bebe
hehe
Tibe tibe jewkk citew pasal lagu
Yeah ofkoz la
Im obses bout song yaww
Okay enough bout that nonsense thing
Today adew budak sekolah kan aku
Perhh, MENYIRAP aku a ngan itu budakk
Dye datang rumah orang da la tak beri salam
Then becirite pam pom macam tuan rumah la pulak
aishh
Ta senonoh la itu orang
Ksik flying kick kang baru taww
EH, SIAL LAHH ! PUIHHH !
Abg long dil yaww
Hei mau story nie
Aku keje hotel Equatorial
Sebagai waiter
Then aku always dengan boyot jewk
Aku ta paham la dengan budak budak sekarang niee
Bile dulu tyme adew awekk aku asyikk bekepit ngan gurl mereka sume bilang aku nie mane nak lepak
ngan membe laki
Then skunk bile da tade awek tok sekian lame
HUHU
sedih tak ayat ?
jup ea nak nangis
SObs sobs sobs
Mane monyet aku nie
Nak sowh dye nangis kan tok aku jugak laa
Baru gempakk

Aku sowh nangis kw gelakkk pulak
Huh ! Malas la nak ajak kw dtg blog aku lagi
Hahaha.. sorry aku suke berangan
we continue
Bile rapat dengan lakii kw panggil aku gay pulak
Eh panggil abang kawasan sume wei
panggil ayahande sume
pukul an orang orang ta berwawasan cam dye orang nie
Then apew yang aku buat ALWAYS salah 
Ape masla korang ha ?
Dengki nau hidup kau 
Seronok kew wei tengok orang jatuh
Best ea kw kene kan orang ?
Mak kw kalau tahu kw nak lahir jadi orang camnie kan
Dye happy kew wei ?
Aku sumpah tabik keluarge kw yang bagi didikan cam uh kat kw










Oke now lets talk about love
Yeahh bile tenang da mule becakap L O V E 
Meh la kite beli popcorn combo 3
Sambil denga lagu WHO SAYS by SELENA 
haha
Yeah janji aku ngan boyot ea
AKU BERJANJI TANAK LAYAN PEREMPUAN
means tak jadi playboy
Fuck la
aku bukan playboy
aku just suke berkawan
But aku dah janji da ngan boyot
So aku tunai kan
aku ta layan sangat dah sekarang niee
Da mule slow
Skunk da ta pakai phone sangat
Text ngan nenek and kawan from polii
On9 chat ngan kawan nak mnx lagu
Tuwh jewkk
Lagi pon dah berjanji tanak kapel lagi until lah jumpe love ang truly sejati
Hard to find it
Tak susah nak susah and tak senang nak senang
Better aku belaja dulu kan
Spender pon mak beli nak becinte pulakk
haha
Kenal nenek aku tak ?
Hangpa gi kat wall aku then tengok family list
Grandmother
itu leww  dyeww








Candy the best thing yaww
aku suke gule kapass
hehe
Tadi aku nampak budak budak
aku sangatt exited
hehe
sukee bangatt yaww budak kecikkk
Ta saba nak adew anakkk
hehe
Today adew kawan baru names Farhana
Tengok la blog dye
Lagu blog aku nie dye yang tolong tawww
BLOG dye adew kat blog list aku

-END-

The Past
Home