G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

CELOTEH #23
posted at: Monday 13 June 2011 | 7:03 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Medical check up sudah aku tempuh
Alhamdulilah le aku tade penyakitt pape
Tapi nurse uh cakap darah aku rendah bangatt yaww
kau cek darah aku sampai 3 kali pehal ?
Huh ! aku nak jewk marah dye tadi
Aku nie panas baran siket taw nurse
So kite kawtim cepat cepat oke (:
hehe
Aku buli kan nurse kat klinik tadi
So sorryyyy yaww nursee
aku buhsan tadi so tade kawan nak bebuall aku bebual la ngan nurse selengee tuwhh
Tapi muke lawa
Hahaha.
URIN TEST !! 
the worse thing ever yang pernah aku buatt la
EH SIALL LAAA !
kencing dalam bekas 
Gelii sehh
but nak tanakk aku buatt jugak la
Nie nurse hambikk  !
hahahaha
After that we go to x tray
O M G !
aku siesly malu tadi
Dokter tuw sowhh bace apee tahh
aku pon baguss la bace
Padahal tuwh untuk perempuan
hahah
Malu la jugak aku tadii
Nak tutup muke pakai tangann dah tak gune dahh
hahaha
Then aku pon bukak lew shirt aku
muke ganas
heii doc mane mau x tray
ahahah
tade la susa nauu nak x tray kan
aishh
then aku gase cam len after x tray
maybe perasaan aku jewk kot
Mak menganjing kan aku
"Ha long tengok paru paru kw"
Grrrr.
Mak orang dah stop smoke laaaa
wekkkkk
haha
Then tambah lagi dokter tuwh nak membebel kan aku
ishh
nak jewkk aku menganjing kan dye
Eh dokter pon isap okok laa
huh !
Then otw balik adew org mesin rumput
Dye da nampak mak aku behenti nak lintas
boleh boleh nak mesin gak rumput
Kalau pecah tingkap kete mak aku
Kau nak bayau kew ?
Eh siall la
Aku sowhh mak aku bukak pintu
Then mak aku marah
Eh long kw nak marah kan orang tuwh kew ?
Aishh yela makkk
Takan nak diamm jewkk
Dye nak lebihh pulakk ngan aku laa
Today aku belaja something
Dunie nie ibaratt perang
yang kuat akan memijakk yang lemahh
-END-

The Past
Home