G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

CELOTEH #20
posted at: Monday 6 June 2011 | 9:57 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum
Wei today aku rase lain sehh.
Da on9 lame nie, tade buat ape then aku mcm tetunggu some one on9 la
Err.. shit la takan la aku tggu budak tuwh
Jgn lew ckp aku macam da TERsuke kat dye
OMG ! this shit feeling i should forgett
Aku dah janji da tanak COUPLE lagi !
So aku patut lupekan jewk budak tuwh
Always kol me loser
Always said Booo !
Hahaha budak kecikk yang degill
Tetttttttt
Bodo la aku klau da teminat budak tuwh kan sebab
Jurang aku ngan dye jauhh glew kott
So abaikan LIFE MUST GO ON


Hello the best word nak mule kan sesuatuu
Today aku sangatt buhsan
Then sume orang yang kat chatbox uh aku hello kan
haha
act aku na taw mane yang patut aku delete friend.
haha
Annoying people should blahhhh
Semakkkk jewkkk
That all
-END-


The Past
Home