G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

CELOTEH #18
posted at: Saturday 4 June 2011 | 11:08 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Asslamualaikum and anyeongg 
Adew cakap aku nie macam erul ea ?
F*** laa.
Aku baru kenall taw. budak idiott tuwhh
AF
Bengong tak masukk la na citew pasal Af nie
Ta minat yawww
So today kann aku keluarr wif my family
SHOPPING !!
Bak ketuk duet mak apak bagi kat aku
Bahagian nie aku memang expert gilew kot.
Politeknik Kulim wait ya
Tak lame lagi korang akan terime pelajar dari melake yang bakal gempak kan tempat ituuu
YEAHHH MANNN !!!
Jusco baru temppat aku pegi 
OKE father u ta bagi i keje kan
So i pakai duet u laa
MIANHAE !
Bende paling kelakar la todayy
Parking kerete kat sini then carik kat sane.
Hahaha.. 
Sume da cuak taw
Ngat dah ilang itu kerete myvii
Nasib baik adew orang sekacak aku nie hafal tempat
OMG ! boyot mesti kahak kan muke aku bile denga aku cakap kacakk
HAHA.
btw erul tekeluar yawww.
Tibe tibe jewk niee






Kite always gelak sedih bersame. susah senang bersame.
Itu lah FAMILY
taw ta aku mau story something nie
Budak darjah 4 di tinggalkan di surau berbekalkan keropok ikan.
Wei patut tak seorang kakak form 3 bawak adik lelaki dye drjah 4 pergi town tapi tinggal kan adik dye kat surau.
Sape cakap bagus angkat tangan ?
Bodoh siakkk
Kw bawak adik kw g town then tinggal kan dye sorang sorang kat surau selame 2 jam.
GREAT !
aku respek budak macam kw
Sekolah mane ?
OMG ! SYEROD YAWW.
Hebat gileww.
Keluar ngan jantan tengok wayang but adik kw tinggal kan.
Kw abaikan darah daging kw sendirik.
Camtu lew dunie sekarang nie
Keluarge di abaikan then orang lain di utamaka.
HEBAT !
FAMILY SHOULD BE OUR PRIORITY
End !



XEE YOUU ZOONNN  BYEE

The Past
Home