G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

CELOTEH #17
posted at: Saturday 4 June 2011 | 12:24 am | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikumm and hola !
Todayy banyak sangatt aku nak story
But out of time yaww.
So me story apew yang sempat okkeii
This world full of surprise.
Remembered this things ? 
I wrote at my status siang tadi.
Taw ta kenape ?
Bcoz tibe tibe adew annoying girl datang IM aku ngan ayat yang sumpah cam cib**
Errr.. It make me feell sickk yaww..
CAN U PLEASEE FUCK MY ASSHOLE 
OMG ! its really annoying me girl.
Please la. aku nie bukan tempat kau nak lepas nafsu seks kau.
Muke aku nie memang tempat nak lepas nafsu ka ?
Boyotttt,, tengok dye orang niee..
Hahaha.. boyoot tempat aku lepas geramm.
SO aku tanye perempuan tuw
woitt berape kali kw buat ?
Then ngan bangge dye cakap 5 jewk kott.
Maybee. . . 
So kw pk kw da berpengalaman ea ?
Dah hebat ?
banyak skill kw da taw ?
huh.
Aku tanak wei.
Kw melutut pun aku tanak
Aku nak yang halal.
Jahat aku punn
Ta penaaa wattt bnde nieeee.
errrr.
The best place 4 you iss in H.E.L.L

  

This place is the coolestt place 4 u beb.
Swear to god that u have all the qualification to enter that kind of placeee
U born to be there youngg ladyyy.
wrong job 4 a wrongg guyss mann.


 XYZ BYEEEE

The Past
Home