G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

posted at: Wednesday 8 June 2011 | 10:10 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Annyeongg !!
Today keje siesly enjoy yaww... 
Gelakk jewkk ngan si Boyot tuwh
Penat yaw pipi ak nie
Hahaha
Bengong punyee Boyott
Then balik keje jumpe teetttt
 Esok aku jumpe nenek aku
Umur dye baru 19 yawww
jumpe nenek ngan atokkk
Hahhaha
Jangan keliruu
Ak panggil dye nenek :)
No need mention name la kan. 
Nanti kembang pulakk bontot orang tue tuwhh
FACEBOOK
budak budak sekarang suke update status pasal love la, pasal tak suke ini itu la, pasal kene marah
Err aku nak update apee ? 
Hahahaha..
So aku update la yang biol biol
Act sekarang nie aku suke update camni
Nak laguu ! aku nak tanye sume yang tgh on9 tggu giliran yawww
Dengan ini aku dapat la taw sape yang patut aku dlete kat friend list aku
Y ?
Bcozz sape yg reply annoyinngggg tuw nampak sangat tak friendlyy
So ta besttt.
hehe
-END-

The Past
Home