G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#37 Korean addicted
posted at: Tuesday 28 June 2011 | 8:07 am | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum 


Annyeong haelmoni,eomoni,abeoji,ajussi.dongsaeng,uni,hyeongje, !
Good morning greet to all gajog
Talk bout korean 
City hujter cerita yang paling latest yang aku tengah neok
Yang aku cakap hero dye hensem cam aku tuwh *perasan
Ingat tak ?
post yag lepas adew. 



Nie la citew dye
Siang malam aku abis kan mase depan lappy neok citew nie aw
B U T !!!!
The bad new is cerite nie baru sampai episaode 8
Tersangat lah geram !
Dah terbantut dah niat aku nak neok cerite nie sampai abis la
Haa, tu tu tu. !!
Denga kan ?
Background music nie, OST dari cerite city hunter la
Adew 3 lagu
First yang korang tengah denga niie kumpulan shinee nyanyi solo jong hyun
Second lagu Love Yim jae bum nyanyi
Lastly lagu Suddenly kim bo kyung


Hero dye
Lee minho name diberi
Nie la lelaki yang aku cakap hensem cam aku *triple perasan


Nie heroin dye
Park min Young nama dye
selaiin salena gomes, dye nie jugak layak jadi awek aku *poyo gilew
Aku dah bukak MADUU, VIKI, DRAMACRAZY
Sume cakap episode 8 tade lagi
Semase proses pencarian episode 8 aku terjumpe cerita lame yang best


A love to kill
Yeahh Rain berlakon
Even cerita lame 
B U T !
Aku tak buhsan neok citew nie
Best gilew kot OST dye
The best part is cerita nie ending dye sedih
Hero dye mati same ngan heroin tak silap aku la

 Lagu from critew A Love To Kill yang paling best
Buat layan perasaan boley jugak


**************

Lepas nie dah tadapat selalu update
Kenape ?
soklan bangang la wei
Nanti bulan 7 nie danak masuk POLI dah
Orentasi segala macam
Fuhhh~
Aku lom ready nak pegang pen lagi
Pejam celik danak 2,7 
Tinggalkan melake then stay Kedah
Tu dia !
Tak lame lagi jadii prang utare
Awek utara la aku sau kan *joke
Hei hei hei
Today 28 kan ?
Yeahh, nak amik spec baruu
Tak saba gilew a
Then esok jumpe kawan kawan nak say sorry
Mane la tau aku ade buat sala
Hei korang jangan rindu aku taw *perasan tahap kronik
-END-

The Past
Home