G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#33 You are the Light in my life
posted at: Saturday 25 June 2011 | 3:26 am | 0 Love! | Your Opinion?



Assalamualaikum




Malam nie sangat lah seronok. Asal? Ha because of U laa J
Hepi doe since kau datang dalam hidup aku. Bak kate si “tettt”
Hidup nie ibarat pentas lakonan. Tengs aw sudi masuk dalam kehidupan aku nie.
Kau banyak berjase kat aku *ade kew ? of koz la jase terbesar kau is kau always adew bile aku perlukan kau. Yeahh !! sayang kau lebih
Today nak tulis about kamu lah miss *#*#$%* sorry tapi aku tokley mention name dye kat sini. Nanti dye kembang. Haha. Kau suke nau perasan wei. Aku suke tengok kau belurrrr.. comel !
Siesly la J tadi onthephone takan aku nak cakap.
Nanti kau mule lew riak. Sape tak kenal kau wei. Anak pak cik mansor. Anak kesayangan pulakk tuu. Nak keluar pun tokley. Aishh
Susah la camnii. Da la kau tuwh adew utang aku aw. Bile mau bayar ?
Eh kau dengar kan lagu nie? Background music la. Lagu nie pon tok kau buncit ! Once- Aku cinta kau apa adanya
Yeahh ! tajuk dye best tau. Tapi lagu nie versi budak kecik la cit.
“CIT” name yang aku gune untuk panggil si dia. Kami kawan but semenjak due menjak nie aku rase aku dah mule sangkut kat dye.
Tapi before aku buat pape an. Aku patut tanye diri aku nie. “betul ka apew yang aku buat nie ? “ jalan yang aku pilih nie tak sala ? “
 Aku rase sangat salah kot. But penah tak korang denga bende nie “CINTA ITU BUTA” yeahhh cinta boleh menyebabkan seorang yang waras jadi tak waras. Hei u ! aku nak cakap nie. Boley tak aku nak sayang kau ? *tibe tibe

Sepatutnya aku patut fikir dulu before aku tanye soklan tuwh kat kau. Dalam hidup kau ramai gilew lelaki yang kau boley sayang. Dia orang semua gud looking aku nie ape pon tade wei. Aku just berharap kau boleh menerima aku.*macam pakse pulekk.. Kau pernah denga tak orang cakap dengan harapan yang sikit sudah mencukupi untuk melahir kan rase sayang pade seseorang. “A very small degree of hope is sufficient to cause the birth of love. “ nie dalam BI. Tapikan after aku tengok semua EX kau an. Aku tak rase kau boleh terima aku *sedih. Tapi kite still boley kawan kan ?
Yelaa~ mereka semua hebat hebat
Taste kau sangat hebat kot
T A P I
Kau dah janji dah tanak tiinggal kan aku. Hei kalau kau tinggal kan aku jugak kan.
Aku tataw nak buat ape. Siesly aku dah tade sape sape lagi wei. Kawan aku ramai dah sambung belaja. Tak lame lagi kite pon same wei. So kau nak tanak kene tinggal kan aku jugak kan. Hei but kau dah promise. If u bz u will tell me and if u not bz u will also tell me. Lupe? Nvm beb because sume manusia adew wat sala. Oke aku admit la dulu aku jahat. Aku jahat camne pon sume kau tau kot and kau pun aku da taw kot. Aku dah mule faham kau sikit sikit. Hei nak tau something tak?  Kalau kau asyik nangis dengan TETTT better aku jewk yang jage kau. Aku siesly tanak kau nangis. Aku tak suke dan benci bile denga kau nangis. Tapi jangan la bile aku cakap camnie kau nak mara aku then kau tanak kol aku lagi bile kau adew probs. Aku just cakap apew yang aku rase kot. Lebih suke dengar kau ketawe dari nangis. Hei sorry sesangat aku ta reti sangat nak tulis belogg nie. And ayat aku maybe tunggang langgang. Sorry la. Aku rase borink kot post aku kali nie. Tapi isi penting dye aku nak kau tahu yang aku dah mule suke kau. Sorry to say la miss but this is a fact. Kau tak terima aku ? so what ? hehe.. kau jewk yang paham aku sekarang nie kan J aku takk mintak lebih just be my “friend” pon cukup laa. Tapi kite memang lah kawan kan ? hehe. Aku da mengarut kan. Tu lahh. Sebab aku dah mule mengantuk nie. But nak tulis jugak pasal kau wei. Hehe.

Before aku end aku nak bagi lagu nie tok kau oke.
-END-

The Past
Home