G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

#32 Sorry !
posted at: Friday 24 June 2011 | 11:21 am | 1 Love! | Your Opinion?



To FANA aku sorry sangatt
kalau aku tak usik mesti tak jadi camni kan ?
hope fully kw fogivekan aku lew
bersalah gilew aku at kw
tapi aku neok kw chill jewkk
huhu
tokley a  camnie
mara lew aku wei 
boley ?
please. .  
marah
cepat ! 
not fair laa
huhu
Lagu yang kw tengah dengar nie aku bagi at kau.
Buckherry-Sorry
again aku nak cakap at kw
sorry
aku still berusaha gila gila nie nak fix balik
jangan risau nanti aku buat tau
tapi. . . 
kalau fail camne wei ?
huhu
aku terbayang kau cakap nie
"Hei aku sepak kau laju laju mau ? "
Hhuhauhu
Boley la !
sepak a laju laju. memang salah aku wei
aku admit
AGAIN, Fana im sorry sangat ! 
-END-

*An apology is the superglue of life.  It can repair just about anything.

1 Comments:

Blogger farhanahmansor said...

HAHAHA :D dah cakap dah, chill jelah ;p
aku rileks je weyh. hee :)
PEACE NO WAR ;p

24 June 2011 at 15:11  

Post a Comment

Back to the Blog?

The Past
Home