G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

Today merupakan hari marah sedunie
posted at: Saturday 28 May 2011 | 4:19 pm | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum 
Today semua orang marah aku seh.
So aku istihar kan hari nie 28 MEI.
Hari marah bagi dunie aku.
Hm yeahhh. Biarkan aku dengan dunienaku




Why ?
soklan yang bgus tok aku tanye kat sume yang marah aku yoday.
Tapi aku rase aku boley jawab sendirik kot.
Haiyaa !! ofkoz la sebab aku buat salah then kene marah.
Aku memang troublemaker
So memang patut pon aku kene marah today.


Baikk !!
Phone bnde yang aku takan sentuh buat seketika okay.
Mnyendiri buat seketika.
Menjauh kan diri dari dunie luar.
So jika mau kontek aku.
FB kan adew (:




XYZ ( Xee You Zoonn ) Byee

The Past
Home