G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

CELOTEH #9
posted at: Tuesday 24 May 2011 | 1:32 am | 0 Love! | Your Opinion?


ASSALAMUALAIKUM !!
Pada malam yang hening nie aku rase na tulis blog pulak. (:
Pagi pagi lagi aku di kejut kan ngan berite yang aku ta berape minat nau na denga.

ALONG DAPAT POLITEKNIK TUANKU SULTANAH BAHIYAH


OMG ! bnde nie sangat mengejut kan aku. Tyme uh pagi lagi so ak ngat aku mimpi then aku buat keputusan yang sgt bijak tok sambung tidow balik. Nanti aku bangun semua nie akan jadi mimpi jewk. But useless jewk apew yang aku buat nie. Bcoz semua nie bukan mimpi taw. Orang first yang aku gtau is RAES my only best friend. 
Nie mau tanye nie. kenal RAES tak ?
haiyaa ! ta kenal ka ?

Raes gedik !
Dye nie sangat risau dengan aku. Selalu tanye  "wei kw sambung mane tenang ? " Aishh, pk aku nie paisey kew ? Aku taw la orang U ta terima aku punyew permohonan. Orang U bute ta nmpak aku. (: Belhagak jewk ayat aku nie an ? At aku memang ta layak kot pegi U koz aku nyew result cam sampah yang bersepah kat luar tuwh.
Family aku always support aku meyh. Beruntung gilew aku di lahir kan dalam keluarge cik TUAH nie. Meyh aku kenal kan korang dengan family aku.


IBU & AYAH
Aku paling sayang 2 insan yang kat atas nie. TEngs mak ayah ! i u laa
EVEN aku nie anak sulong, tapi dalam family aku yang paling manje kalau nak banding kan dengan adik last aku. (:

ADik second yang paling steady !
Belagak jewk kw ngan spek kw uh wei ! Ikie name di beri. So dye nie paling aku suke gadoh ngan dye. errr, suke palau duet aku. Shoot muke kw baru taw la wei. BTW, sape mau pukul dye ? gengster nie.Mane pangkin ta kenal dye beb. But orang juz kenal dye nie adik aku la. Babun gemok kw kie ! Kw wat hal nnty budak2 sume ckp adik TENANG ! grr. name aku sekali adew laaaa...

TUAN PUNYE PHONE YANG AKU PAKAI 
  
AYUL !!! aku pakai phone kw bile kw pegi asrama doe. Aku jage kan taw. Jangan risau, HAHAHA !! ayat pancing aku nak pakai phone dye. SONY ERICSON CYBERSHOT  Kalau aku tak pinjam phone dye macam mane aku na text sayang aku fifi ? So aku terpakse sita phone kw la yul (:

NIE BUDAK SUKE KETAWE KAN AKU
  
Ciahahaha !! Tu jela yang kw suke gelak. NAJWA name budak nie. Aku selalu jugak sita enset dye.

The LAST and the best !
ALALA ! tomeiii adik aku nie. Budak manje yang selalu nak bersaung ngan aku. grrr.. HAHA ! tade la. Aku suke geletek dye. Fifi nnty aku geletek kw plak sampai kw nangis ! (:  
 LUKMAN HAKIM name adik aku yang nie


 


 


Aku sangat beruntung adew family camnie. Syukur la ak di lahirkan dalam kuage camni. Berbalik pade citer politeknik tadi. Aku da buat keputusan untuk terime tawaran ke poli tu.Yeah man ! PTBS akan menerima pelajar gile macam aku  nie. Adew ramai yang menyokong aku dari belakang.
  • Sekali kite jatuh tak bermakne kite gagal. Bangkit dan berusehe lagi
  • Dua kali kite jatuh pon tak bermakne kite gagal. Bangkit lah semule
  • Tige kali kite jatuh.. Berat lew sampai 3 kali kw jatuh, Baik kw ckup kan 10 kali wei.
Hahaha ! kalau da diberi second chance kite ptot gune kan dengan sebaik mungkin. Jangan sie sie kan (:
PELUANG TAK DATANG BERGOLEK !
maybe beguling or dye datang nek moto. HAHA ! stupid maksud peluang tak datang begolek bukan nye dye boley datang dengan care lain. nek moto kew jalan kaki.
Peluang nie bnde yang kite perlu hargai dan jgn sia sia kan (:  
 
 
*************************
Petang tadi aku abis kan mase lepaking wif boyot and kina. Act aku baru nak tidow then tibe tibe boyot datang gegau an umah aku. grrr ! Tape la membe punye pasal aku bangun seh g lepak ngan dye owg
  
Hari yang sangat indah tok tidow kan? Tyme nie ptot ak da terlena dengan fifi bcoz tyme nie ak and fifi baru je begayut and kiteowg ngantok. Tibe tibe ak bru na tdow si boyot datang. pergh ! steady yaww.  Nie pic at taman mainan umah aku tadi aku snap.
Dari pukul 4 lebih until kol 6 la ak lepak. Suddenly aku teringat kat some one name era. aku kol dye ajak pegi pasa malam. Ak da pena janji dengan dye na belanje burger. Budak nie form 3 sekolah adik aku. Suke nau makan burger tepi jalan. Aku ngan rela hati aku pegi lew umah dye BUT ! she run from me. GRR ! aku nak jewk pegi at dye then ketok kepale dye. Tyme uh aku datang ngan adik aku. Then dye pk adik aku tuwh makwe aku. Tak kew bangang ? bangang tak kot maybe bengap better. gedebak gedebuk aku pon sampai la kat umah. (:
Baby i love u and i will never let u go, hahah.. ringtone mesej.Era sowh datang market. Geram jewk aku. Da sampai umah bru ckp. THEN dye kol and pujuk aku sowh datang. AISHH ! aku da adew orang punyew laaaa. So ak ckp la kat dye aku tanak datang. nak merajuk pegi la. bye !
AM i evil ? YEAHH MAN !




Taw ta kenape aku balik umah teros after pegi psar malam ? My fifi have probs. Yhen ngan pantas aku blik umah seh. Then dye kol aku. Tells her probs. Yeahh its a little bit sad when i heard. Na taw something aku begayot ngan fifi mak aku dok sebelah. HAHA ! mak fifi bakal menantu mak. (:
Today budak fifi nie demam and susa bangattttt mau suruh dye mkan ubat. GRRR ! dye tataw kew aku nie risau kan dye. aishhh. Hope ak dapat bahagie kan dye (:



Taw ta kenape aku letak pic nie ? sebab kaki dye tuwh na sepak kepale aku bcoz aku lame nau update blog nie. haha..
OKE IM DONE WIF THIS BLOG

see u again. . bye. .

The Past
Home