G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

CELOTEH #8
posted at: Monday 23 May 2011 | 2:16 am | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum !

Good mOrnink !
Yeah man pagi pagi nie aku terasa nak update blog.
Sementara menunggu my lovely FIFI bangun dari mimpi nye ak update blog la.
Fifi nak bangun pukul 3 jup lagi. So there is plenty of tyme 4 me to write this blog.
Today there is two things happen at me :
  • Bad things
  • Good things
Silly me. There will always a good and bad things happen. Kemon la. Mlam mlam nie jgn mengarut boley ta TENANG ?

OKE !!! baikkkk !
23 MAY hari nie aku patut pegi potong rambut bersame boyot  kenal ta sape dye boyot ? 
Sure ta kenal ? Azim kenal ? Ta jugak. . . 

NIE HA BOYOT
so korang da kenal dye kan sekarang ? 
STEADY. Aku tengah syok neok tv . Budak nie kol ak. "errrr, apew budak nie nak "
Dalam atie la aku cakp. Then ngan nada sedih dye minx ak pam .
woaaa ! PAM ?? WTH ! dlm phone nie dye mnx pam.
BOYOT : elow tenang aku na pam
AKU: tolong jangan tak masuk boley ?
BOYOT: taya aku pancit la.

HAHAHA ! at first la bile dye ckp camtu boley la ak haha kan dye. But ! dye da adew kat simpang umah ak. TYG ! errr apew mau wat nie boyot. HAHA ! kali nie KAMI LOADING .WTH ! la kw boyot aku na potong rambut but kw plak bawak moto pancit. Aishhh dekat 1jam lebih la dye sadai at umah ak. Then ak ajak dye pegi kedai moto. Ak jalan kaki dye tolak. Sampai ke UMBAI lew jugak kiteowg menapak. WHEN WE ARRIVED ak rase sangat bersyukur sangat. perhh bukan sebab pew. Kedai moto yang adew kat umbai tu adew 3 . THE BEST PART IS ALL THE SHOP IS CLOSE ! Perhhhh. aku jalan jauh siakkkkk ! Mau tecabut la wei kaki aku nie. Then suddenly boyot datang ngan idea bernas diee.. TENANG KITE PEGI KEDAI LIM ! 
Jauh bahalau ! tapi tape jalan kaki sampai. pew lagi ak pegi ngan boyot jalan kaki. Klau nak tahu semua yang lalu lalang tengok aku ngan boyot.Sape sowh dye org lalu lalang. pegi la korang lalu semak ! lalu hutan kew.. errr.... Tyme tuwh aku rase nak ganti kan muke aku nie dengan taya boyot yang pancit tuwh.Bia teseret muke aku kat TAR !
SUSAH SENANG KAMI SELALU BERSAMA
 Baru lah kawan sejati camni.


Thats all about bad THINGS. Now the good things come.When we arrive at Lim shop aku pegi beli air kat Dmart. aku ta berharap pon na jmpe wani. But dye casher mane mau lari kan. Wani as usual dye lawa dan cantik bile senyum. But aku da buhsan da neok muke dye. Since form 2 kot ak satu sekolah ngan dye. So tade pape perbezaan pon. 
Oke motor da siap repair and the best part is adik angkat aku dtang. Ta perlu mention la name dye kan. So kami lepak bertige kat taman mainan umah aku.


Lame jugak la kite org lepak. Ak lepak punye lepak smpai la pkul 6 dri kol 5. Ta perasan aku da pkul 6. Best dapat lepak ngan orang yang aku sayang BOYOT & KINA
ANOTHER things that make me happy is keputusan politeknik da kua. The best part is aku dapat masuk. YEAHH MAN ! dapat jurusan yang aku nak.

PERMULAAN MENJADI AKAUNTAN YANG BERJAYA
 
So kehidupan aku akan lebih mencabar la lepas nie. AKAUN bukan subjek yang EASY . Aku ibarat anak singa baru lahir yang nak makan bapak kambing. Bende nie mustahilkan ? Mane lew anak singe boley makan bapak kambing . IMPOSSIBLE ! tapi sume bnde boley cite. Anak singe yang tak tahu pape tadi boley belajar memburu dari bapak dye yang da lame hidup. So ta mustahil anak singe tadi boley makan bapak kambing tadi. So moral dye aku yang bodoh bestari nie. ( Bodoh bestari ??)
  
Adew la bodoh bestari. Nie baru punye. oke we continue. aku yang bodoh nie tak mustahil jadi pandai kalau aku berusehe. Bende susah kite jadi kan senang nie nasihat OGY . Aku sangat epi dikerumuni kawan yang sentiase membimbing aku dan selalu adew bile aku memerlukan.

AKU sayang korang semua :
  • RAES
  • EMI
  • BOYOT ( AL AZIM )
  • OGY
  • JEBEK
  • AZIZUL HAKIM
  • SYAHIRAH SULAIMAN (KETOT)
  • ALINA ROSLI (THE ROCK)
  • IZZATI FARHANAH (BERUDU)
  • IEMA RAHIM 
  • FARA AMIRA
AND the only person that I LOVE THE MOST IS FIFI 
Hopefully korang tak lupekan aku bile dah berjaya oke .




Bile cakap pasal FIFI budak nie sangat degil mcm aku. hmm. Padan lah muke aku. Apew aku buat dye na ikot . So sebagai care nak balas dendam aku buat apew yang dye wat. Kejot pukul 3 then ckp alaaa, pkul 4 la. then dye bangun pkul 5 jgk at last.Aku sangat useless bile bercakap pasal fifi. Die sepanjang hari dye sedih. Aku plak tokley wat ape pon. APE PON TOKLEY ! 
Sorry la fie aku  nie suke begayut kat telepon dari texting. Saba jela ngan aku nie. 
 
LAGU SEDIH BOYOT BUKAK TYME KAT TAMAN :

Yela lepas nie da tapat jmpe korang sume so lagu nie mang steady . 
 

The Past
Home