G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

CELOTEH #6
posted at: Saturday 21 May 2011 | 3:01 am | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum !
Today is last day maybe jmpe my friend or can we call him RAES !
Dye da pegi UITM Kuala Pilah esok.
He is the greatest friend on earth yang pernah aku jumpe. He act like brother to me. Part of my family.He should received an award from me. Take care bro di rantau orang tuwh. Raes sangat risau aku tak sambung belajar. Great ! He think im useless. Yela raes U mane na terima orang macam aku nie. err. orang cam kau je dye na. 
  Enough bout Raes la. Yang pergi biarkan pergi.  yang kekal nie kene terus kan hidup. AL-FATIHAH


BARANG YANG LEPAS JANGAN DIKENANG

Semoga beliau ditempatkan di tempat yang baik.Aishhh, nie kalau Raes bace mam to the pos ak la. haha. Dye pegi U bkan [egi meninggalkan dunie. errr. SANGAT jahat la aku nie.RAES GOOD LUCK ! semoge apew yang kw kejar kw dapat oke.





The Past
Home