G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

CELOTEH #4
posted at: Tuesday 17 May 2011 | 11:12 am | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum !

 yeah mannn ! today aku bangun tersangat lah awal becoz of one of my friend ! grrrrr... she wake me up at 8am and command me to wake up and take a bath.
 Aku nie kuli ke ek na di suruh-suruh 
Aishh seb bek membe la. kalau tak da lame da ak muay thai kan dye.
FIFI TENGS KEJUT AKU AWAL PAGI
Bangun je ak terus crik makanan mcm orang kelaparan di pakistan. Bru je na makan suddenly my phone ringing and again fifi ckp mandi dulu bru makan. wah she so good at demanding people. haha.. First tyme ak bangun terus mandi la. biasenyew aku bangun tidow je terus neok tv or ak men gem ke ape ke 
But semenjak lapan menjak nie ak da reti mandi dulu then bru mule kan aktiviti harian.  
Eeeeeuwww, such a dirty man la ak dulu. aishh dulu tu biarkan dulu
Bak kate sepah "BARANG YANG LEPAS JANGAN DI KENANG". SO kite mulekan
buku baru la today. Pada kebiasaannye post ak mesti adew monyet. But this tyme all the BEROK'S  cuti wesak. HAHA !! 
A FEW WORDS FOR BEROK'S : wei esok korang keje ngan aku balik taww ! Jgan enjoy sangat ..  cyy. hohohoho





Hari cuty nie an best kalau keluar ngan awek. BUT ! im not taken by anyone. so wif who i wanna go out ? Yeahh maann good question 4 me. haha. Talking bout date. fifi said in a first date she will give me cokelat.

I WANT CHOCOLATE CAKE PLEASE !

BOLEY ? yang nie taw kite nak nie. haha,,Ak taw ape jawapan yang bakal budak uh ckp 
klau ak mnx kek cokelat kat atas nie kat dye mesti dye ckp "GEDIX LA KW !!"
Ak da taw da budak kecik uh ckp ape . aishhh asyikk FIFI je ak sebut dri tadi karang kene bom ak ngan dye. errr.. takutttt... haha
 




 FRIEND'S
 Mereka orang terpenting dalam hidup aku selepas keluarge. Bak kate RAES kawan merupakan aset TERpenting yang perlu die jage 
yang menariknye aku nie salah sorang kawan dye. Aku sangat bertuah la kan kenal orang mcm dye. aku epiiii bangat dapat kawan ramai. na sebut name ta ? oke la aku sebut ea . Tape a tapaya, nanti dye owg kembang je . even kadang-kadang bergaduh but kawan memang yang terbaik. tyme ak keje dan jugak pade mase yang same aku demam, ramai yang tolong aku, ramai yang always tanye aku oke ke ta.. seSIAL korang sayang jugak kw at aku ea. EEEUWWW !! sayang ka ? haha.. geli geli geli  korang selalu adew tok ak even kadang-kadang ak nie loading skit   
 sikit ka ? haha kalau sape yang selalu ngan aku then bace blog nie mesti tanye aku balik. wei tenang kw nie loading sikit ke..Arghhh, yelaaa. aku admit tade la sikit adew jugak selalu. grrr.. Bukannye apew. korang citew aku selalu ta paham la. lambat tangkap. tu psal la.
Cakap psal kawan semalam aku dapat kawan baru. hehe.. Baru kenal sehari malam uh ak begayut ngan dye dekat setengah jam jugak la. Tapi satu bnde yang ak geram dengan dye suare kw tokley kuat ke wei ? haha.. kemon la ak taw kw pompuan tapi selowww bangat la suare kw. aku kene tekan fon aku tu.. klau fon aku tuwh hidup da lame da dye lempang kan aku. HAHA !! siau nyew fon selame 3 tahun ak ksik kw cium pipi ak nie last2 kw na sepak an pipi ak nie ? grrr.. ta gune nyew fon. oke blog nie makin lame makin KARUTT ~ haha..


The Past
Home