G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

CELOTEH #2
posted at: Sunday 15 May 2011 | 12:22 am | 0 Love! | Your Opinion?


fever is the best damn thing ever i had. tipu sebenanye, demam lew bende paling ak tanak sekali. shit semalam time keje plak ak boley demam memang terbaik la ! semalam keje kene jage 5 table klau ak ta demam sume nye bejalan ngan lancar. but di sebab kan ak demam tokley la ak na wat yang terbaik. suddenly my ast manger dtg membantu. haha.. macam SUPERMAN la dye. taw2 je ak ta sehat padahal ak ta bagitau dye pon. TERBAIK LA ! then bermule la function uh. wah aku nervous coz takut tyme buzing pinggan uh tejatoh. then ak mnx la tolong kawan aku back up. sayang dye owg  muaahhh ! haha ! function berjalan ngan lancar sekali .na taw something ta ? ak tetidow kat belakang pintu.zzzzzz.. terbaring. tataw bape lame siak. but tu sebelum function start. mcm anak pungut plak ak tidoe at celah-celah. bile balik je rase amat bersyukur. TYG ! 






The Past
Home