G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

CELOTEH #14
posted at: Monday 30 May 2011 | 2:33 am | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum and hola !
Bru lepas lepaking wif my brother. Names iki.
So, tengah .  Jup ea asal orang selalu pkai tengah malam ? Tak pakai tepi malam ? Alway in the middle of the night. Asal ta gune in the side of the night ek?
Haiiyaaa !! Kalau pk pasal bnde nie boley gilew yawww... 
Better kite ta payah ubah apew yang adew.
Mase lepak dengan adik aku tadi. Kite orang adew gelak pasal something bout bola taw. Lame gak kami gelak. 10 minit adew kot.
HAHA ! Penat meh, Then adik aku tanye asal kw gelak long ?
Peh aku lagi tambah gelak siak.. afta first half aku gelak then sambung ke secomd half bile dye tanye soklan bangang tuwh.
Adoiii. rupenye adik aku sendirik tataw kenape dye gelakk.. Bile aku gelak dye ikot gelak.



Oke dulu kite rapat the suda renggang.
Dulu lain sekarang lain.
Bile kw da jadi salah sorang daripada that person. No need to mention her name here.
Aku da tokley nak rapat ngan kw wei.
Cincin yang kw ta bagi bukak tu kan.
Aku terpakse bukak.
This is bcoz u've chage a lot yawww.
Juz bcoz u one of her friend u should not follow her atitude.
Maybe she brainwash you.
Before this u call me wif this name.
Suddenly, today u call me wif another name.
Uhh, i miss the old u.
That person send me message
Reply "Sorry"
That all i can reply to her.
Yeah i admit i've done a lot of bad things to her .
Problem always come and go.
Today i learn something new !
learn from my grandmother
"Problem tu macam semut"
Thats wat my nany said to me.
So i should not take this things seriesly (:
Nobody perfect yawwww...
Denga kan lagu blog aku nie..
Damn, damn damn damn
Repeat the same things.. yeahh mann






Semenjak lapan menjak nie kan , aku asyik teringat some one.
Hmmm. kenape ek ? aku konpius pon adew.
No need to mention her name but  if u wanna know her name start wif H
So y suddenly memory about her came in my mind.
Always yaww !
Bnde nie buat aku sedih a.
Siauu , macam mane nak delete nie.
Susaaa !
Selalu nyew kawan aku yang datang kat aku.
wei tenang camne nak lupekan orang yang kite sayang.
So aku boley la cakap lupekan jewk.
Barang yang lepas jangan di kenang .
But today jadi kat aku..
Errr, anoying seh adew perasaan.
If i have a genie that give me 3 wishes
my first wish is to become unhearted person.
So i will never ever ever fall in love.
The second wishes is  i wanna suffer a cronic disease. So i will die at a young aged.
Lastly i dont wan anybody to remember me.
Kalau aku dapat salah satu nie pon kire bgus aw.
So aku ta la sedih.
Reason aku tanak adew perasaan, aku nak jadi orang yang kejam dan takan fall in love.
Reason aku nak mati mude , nty aku ta perlu hadapi apew yang aku hadapi sekarang nie.
AND lastly aku tanak orang ingat aku nie sape supaye tadew sape yang boley aku kecewa kan .
Hopefully one from the 3 wishes di makbulakan..
Sorry for the broken english language that i used to write about this entry. (:



 



STARTING FROM TODAY AKU TAK PAKAI LAGI CINCIN YANG KW SURUH AKU SAYANG TU (:



XYZ ! byeee

The Past
Home