G

A

R

E

K

I

Hello Dude! Welcome to my Blog!
The place where I keep my secrets!
I'm just a man who loves
Anime, Japan
I hope you enjoy the journey through my life and adventures!
and do not leave without comment! Thanks for the visit
Follow + Dashboard
: See you soon...!


|
K∀RNEV∀L

CELOTEH #13
posted at: Saturday 28 May 2011 | 1:42 am | 0 Love! | Your Opinion?


Assalamualaikum and hola ! (:
Today lesson. NO jealous in relation can ?
Tenang sayang ku pasti akan datang
Bcoz of this things, kami begado sepanjang hari.
GREAT !
Seorang rakan mengePOST ayat nie kat wall aku.
Suddenly, Miss FF angry then tulis at her status,
Aku pergi berseronok dengan kawan kawan aku. Tak pandang series langsung pasal nie.
Aku bagus berseronok pergi karoke wif ma friend but u crying at home.
Aku sangat sebak bile bace blog kw. 
Tak sangke kw boley sayang aku camni banyak dalam mase bape hari jewk.
Kw na taw something ta ? jeles merosak kan aku pada zaman silam aku. So bile kw jeles aku pon mule rase tak selese.
Ingat tak tyme first tyme kite jmpe ?
Kw ckp aku boley buat ape yang aku suke then kw pon same.
But thats b4 Couple .
Tapi bile da couple kw mule mengongkong aku wei.
Siesly aku nak FREEDOM !
So sekarang aku da mule faham silap aku zaman dulu dulu.
Dengan ini aku na mengucap kan Sorryyyy pade orang dulu itu
Hahaha.. nie kalau boyot taw, die mesti menganjing.
Wei Tenang YANG MANE SATU ?
shitt la kw boyot.
Behave urself boley ?
Tengah sies nie.



Fie aku nak minx maaf wei.
But aku tokley bile orang kongkong aku .
Siesly, aku tak suke doe.
Kw na taw ta aku nie suke text and kol.
Then bile aku text kw an. kw rply seketul seketul.
Macam nak tanak aw.
Then bile aku ta reply mule la kw melenting.
Aku kol kw. mang la lame. sejam maybe lebih or kurang aku pon tataw. But sepanjang tu aku jewk cakap kan. Kw watpe ? diam and ckp em ookkaayyy.
Kw bile dalam phone memang kw mengadu kat aku.
BUT !
semua yang kw ngadu kw ckp pasal laki kan ? 
Today adew 3 orang luah an perasaan kat aku
bla bla bla..
Kw always ckp pasal orang yang luah an perasaan kat kw an ?
So aku  nie tunggul ea ?
boleh di kate kan ALWAYS la beb kw cerite pasal nie.
Aku rase sangt anoying doe bile kw nak mengadu pasal uh.
"Taw ta today adew la mamt nie luah an perasaan kat aku" 
Errr.. speechless yawww.
Kw na sowh aku buat ape ?
Wei apee la pasaan sorang laki di gelar pakwe bile makwe die critew psal laki len.
HAHA ! aku ookay jewk beb (:
Siesly aku ta jeles.
Tapi kw setakat adew sayang siket at wall aku then kw nak melenting kan. 
ITU LIRIK LAGU !
kalau kw nak taw la.
Aku sowh kw dga lagu KANGEN BAND YAKINLAH AKU MENJEMPUTMU
ka tanak. So up to u






Kw selalu ikot aku
Aku demam tanak makan ubat, then kw ikot aku aw.
Aku degil kw pon degil
Aku dah bilang banyak kali beb, jangan ikot aku !
But kw degill
tape a nie small matter lagipun.
Aku tataw la today aku yang salah or kw yang salah.
But aku rase kw nie tade sala pape.
Aku yang salah.
Aku memang suke buat perempuan menangis since DULU lagi.
Selalu nye cam uh.
Aku nie patut kw rejam kan jewk  bile dew peluang.
FIE BETTER KITE BREAK 
Bcoz kite nie ta serasi maybe.
Aku taw baru berape hari kite start couple. But its over nau oke
Please find another guy yang better dari aku.
Find another guy yangboley temani kw.
Find another guy to hear ur story.
Find another guy yang kw boley panggil gemok oke
There is a lot off boys out there.
Bebakul bakul laki yang BETTER dari aku wei.
Aku rase ta lame lagi aku akan menyesal tinggal kan kw wei. Same mcm penyesalan yang aku hadapi sampai sekarang.
Tapi dulu biarkan dulu.
BARANG YANG LEPAS JANGAN DI KENANG
rite ?
Yeaaahh mannn..
Hopefully kw lupekan aku. Or kw buang jewk aku nie dari idop kw.
Delete jewk.
THATS ALL !



XYZ ( XEE YOU ZOONN ) BYE. . .

The Past
Home